Definitsioonid

Rendileandja – veebisaidi www.jaatisemasin.ee (edaspidi Veebisait) omanik on Felami OÜ (registrikood 14200990), asukohaga Vana-Nõo 11a, Nõo 61601 Tartumaa

Rentnik – isik, kellega rendileandja on sõlminud lepingu (juriidiline või füüsiline isik)

Inventar – lepingu alusel renditavad seadmed

Rendiperiood – ajavahemik renditud inventari väljastamise ja tagastamise vahel

Kahju – rendileandja saamata jäänud tulu seadme rikke või puuduse tõttu, mis tuleneb rentniku süüst või rentniku poolt inventari mittesihipärasest kasutamisest

Käesolevad renditingimused on lepingu lahutamatuks osaks.

Lepingule kohaldatakse võlaõigusseaduses üürilepingu kohta sätestatut.

Käesolev leping loetakse poolte vahel sõlmituks rentniku poolt www.jaatisemasin.ee veebisaidil renditingimustega nõustumisel.

Tühistamine

Tühistades broneeringu vähem kui 24h enne rendiperioodi algust, on teenuse hind 50% broneeringu summast.

Inventari väljastamine

Rendileandja on seotud pakkumisega tingimusel, et rentniku pakkumise kinnitamise hetkel on rendileandjal olemas vaba inventar.

Inventar väljastatakse rentnikule kokkulepitud ajal, kohas ja mahus.

Rendi eest tasumine

Rendiperioodi eest tasub rentnik pangaülekandega talle koostatud arve alusel 3 päeva jooksul. Mittetähtaegsel tasumisel lisandub viivis 0,05% päevas.

Renditud inventari tagastamine

Renditud inventar tuleb tagastada rendileandjale samas seisukorras, nagu see oli rentnikule väljastatud. Juhul kui renditud inventaril ilmnevad puudused, inventar ei vasta hinnapakkumises kokkulepitule, on rentnik kohustatud teavitama koheselt rendileandjat, kuid mitte hiljem kui ürituse alguseks, milliseks rentnik inventari vajab. Kui rendileandjat ei ole tähtaegselt puudustest teavitatud, loetakse, et puudus on tekkinud rendiaja vältel ning rentniku valduses.

Lõhutud või rikutud inventari kahjude hüvitamine

Juhul kui rentniku poolt osundatud rike või puudus tuleneb rentniku süüst või rentniku poolt inventari mittesihipärasest kasutamisest, on rentnik kohustatud hüvitama inventari parandamise või asendamise kulutused ning kahju.

Rentnikul ei ole õigust inventari ise parandada ega remontida.

Renditud vara vastutus

Rentnik kohustub kasutama renditud inventari sihipäraselt.

Rentnik kannab täielikku vastutust inventari säilimise eest alates rendileandjalt otsese valduse üleminekust kuni inventari tagastamiseni rendileandjale (kogu rendiperioodi vältel). Renditud inventari hävinemisel, kadumisel või varastamisel on rentnik kohustatud rendileandjale hüvitama asemele soetatava samaväärse inventari maksumuse.

Rentnikul ei ole õigust ilma rendileandja loata loovutada kolmandatele isikutele käesolevast lepingust tulenevaid õigusi ja kohustusi.

Leping

Lepingu täitmisest tulenevad vaidlused lahendatakse Eesti Vabariigi seadustega sätestatud korras, kui vaidlust ei õnnestu lahendada läbirääkimise teel.

Käesolev leping loetakse poolte vahel sõlmituks rentniku poolt www.jaatisemasin.ee veebisaidil renditingimustega nõustumisel.

Pretensiooni esitamise õigus

Rendileandja vastutab rentnikult üleantud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning pikaajalise rendi puhul ka mittevastavuse või puuduse eest, mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates inventari üleandmisest rentnikule. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on rendileandja kohustus.

Rentnikul on õigus pikaajalise rendi korral puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul rendileandja poole, saates e-kirja aadressile info@jaatisemasin.ee või helistada telefonil: 58145254.

Rendileandja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast inventari üleandmist rentnikule.

Kui inventaril on puudused, mille eest rendileandja vastutab, parandab või asendab rendileandja puudusega inventari. Kui inventari ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab rendileandja rentnikule kõik rendilepinguga kaasnenud tasud.

Rendileandja vastab rentniku esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Kui rentnikul on rendileandja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@jaatisemasin.ee või helistada telefonil: 58145254.

Kui rentnik ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on rentnikul võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada rentniku ja rendileandja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Rentniku kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Rentnik võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Shopping Cart
Scroll to Top